Babil.com Deneyimi ile Kitap Alışverişi

6/24/2016 01:04:00 ÖS

Merhabalar! Merhabalar! Merhabalar! 
Oh sonunda buradayım. Ne kadar uzun zamandır buraya yazmak istediğimi inanın tahmin edemezsin ama suç gerçekten bende. 
Geçen gün yaptığım küçük kitap alışverişi yazısıyla ufaktan ufaktan buralara geri dönme çabasındayım. Bu sefer ki ufak kitap alışverişimi babil.com  ile yaptım. Aslında başka bir kitap sitesiyle yapacaktım ama kargo ücreti de eklenince Babil'den almak daha mantıklı geldi. Üstelik Babil'de 30 TL ve üzerinde Arka Kapak dergisi isteğinize bağlı olarak gönderiliyor.49 TL üzerinde de kargo bedava. İşte bu sebeplerden ötürü de Babil'i seçtim. Gerçekten de çok memnun kaldım  Şimdi sıra aldığım kitaplarda.
  • Puslu Kıtalar Atlası - İhsan Oktay Anar
  • Bizim Büyük Çaresizliğimiz - Barış Bıçakçı
  • Deli Kadın Hikayeleri - Mine Söğüt
Üç kitap da uzun süre almak istediğim kitaplardı. Puslu Kıtalar Atlası zaten alıntılarıyla beni büyülemişti. Konusu da etkileyici olunca çok fazla beklemeden attım sepete.
Bizim Büyük Çaresizliğimiz  hakkında aslında arka kapağından yazanlardan başka bir şey bilmiyorum. Almam da ismini sürekli duymamında etkisi var tabii.
Deli Kadın Hikayeleri arkadaşımın bana sürekli oku diye ısrar ettiği bir kitaptı. Puslu Kıtalar Atlası'ndan sonra da en çok merak ettiğim kitap olur kendisi. 21 hikayeden oluşan kitabın ilk hikayesini okudum bile. 


Bunlar da az önce bahsettiğim dergi yanında ek olarak gelen ayraçlar bir de kalem var. Fotoğrafta yok ama  Malcolm X baskılı not defteri defteri de geldi.

Kitap dolu bir yaz dileğiyle kendinize iyi bakın! 





Benzer Yazılar

7 yorum

  1. Sonunda yazı girmine çok sevindim Hiloş ^^ Ne kadar burdaki her şey instagrama taşınmış olsa da umarım yine gitmez devam edersin.Amin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle... İnstagramı bir türlü kabullenemiyorum blogda da yazamıyorum, arada kalanlardanım sanırım. Ama bırakmak yok :) 💪💪

      Sil
  2. Bloguna yeni kavuşan insanlar olarak çok tatlıyız be *-* Yarim de geldi, tam oldu buralar <3

    YanıtlaSil
  3. Bloguna yeni kavuşan insanlar olarak çok tatlıyız be *-* Yarim de geldi, tam oldu buralar <3

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş Hilal. Yeniden bloguna yazı yazmana çok sevindim. :D :D

    YanıtlaSil

Teşekkürler

Bumerang

Bumerang - Yazarkafe