Baskısına Bayıldım! || Kerstin Gier - Silber (Rüyalar Kitabı #1) || Pegasus Yayınları

11/06/2015 07:16:00 ÖS

Merhabalar!
Uzun zamandır yorum yazacak vakit bulamıyordum ve gerçekten buraya bir şeyler yazıp paylaşmanın heyecanını özlemiştim. Sınavlarım bu hafta başlayacak ve ben yine vakit bulamayacağımı düşünürken böyle bir başlık aklıma geldi ve hemen işe koyuldum.
Hazır Silber kitabını da okuyorken ilk yazımı da onun hakkında paylaşayım dedim.
Silber'ın bu güzeller güzeli baskını görmeyen kalmamıştır sanırım. Kitap daha ülkemizde çıkmadan önce kapak ve tasarımını görmüş ve çok beğenmiştim ve ülkemizde de bu kalitede basılınca çok sevinmiştim. Zaten yayın haklarının Pegasus Yayınları'nda olduğunu öğrenince aynı veya benzer bir kapakla çıkacağını da tahmin etmiştim. 
Hadi gelin şimdi beraber kitabı inceleyelim ^_^




Bu tür kapakları çok seviyorum. Siyah bir zemin üzerine birçok küçüklü ve büyüklü şekillerin olması bence kitaba ayrı bir hava katıyor. Sanki her köşesi ayrı ayrı düşünülmüş gibi değil mi? Silber da bu konuda gerçekten başarılı ve üzerinde yer alan şekiller kitabın içeriğe ile uyumlu olması da artısı. 





Benim için bir kitap ciltliyse her zaman bir sıfır önde başlar. Silber bu baskısıyla herhalde iki sıfır öne geçer. Kırmızı-pembe arası renk cildi var ve yine üzerinde kitabın içeriği ile alakalı şekiller yer alıyor. Burada kitabın içeriği ile uymayan tek şey sanırım cildin rengi olur ya da daha doğrusu kapının. Kitabı okuyanlar ne demek istediğimi anlayacaklar. Ama yine de çok hoş ^_^




 Cildin arkası da boş değil tabii ki <3



 Kitabın içi de dışı gibi ufak dokunuşlarla başarılı olmuş.







Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!

Benzer Yazılar

2 yorum

Teşekkürler

Bumerang

Bumerang - Yazarkafe