13. GKK Blog Tur || Endgame - James Frey | Irk Kartları Tanıtımı

11/21/2014 10:55:00 ÖS




Ve sonunda Endgame turumuz başladı. ^^ Blog turumuz içerisinde farklı ve birçok etkinlik yapacağız. Gelişmeleri blogumdan ve turumuzun Facebook sayfasından öğrenebilirsiniz. :)
Bugün ise 12 ırk tanıtımını yapacağız.  6 kişilik ekip olarak her birimiz 2 ırkı seçtik ve sizler için onları tanıtacağız.


Aksum İmparatorluğu benim özellikle istediğim ırktı ve aramızda yapılan çekilişte de bana çıkınca gerçekten sevindim. İstemenin sebebi bu ırkın oyuncusunun adının Hilal ibn el-Salt olması. Benimle aynı adı paylaşıyor ama o erkek. Ben kitabın bir bölümünü kız karakter diye okumuştum. Nedense erkek olmasına bir ihtimal vermemişim. ^_^ Oyuncusu hakkında şimdilik bu kadar bilgi yeter daha detaylı bilgi karakterleri tanıtacağımız bölümde yer alacaktır. Aksumlular, az biliniyor ama ticaretteki hünerleriyle ve güçleriyle dikkati çekebiliyorlar. Ayrıca barışçıl olmaları ve oyuncularının temelinde barışı işlemeleri bu ırkın oyuncu Hilal için Endgame gibi bir oyunda bir hayli zor oluyor.



Ve oyuncular içerisinde en sevdiğim Chiyoko Takeda'nın soyu. Chiyoko diğer oyuncular ile farklılıkları var ve bence  hepsinden daha zeki. ^_^  Bu ırk soyu kadim soylardan bile eski hatta adı unutulmuş bir ırktır diye tanıtıyor bize kepler 22b. Eski zamanlardan beri zihinsel gücü kendilerine rehber edinmiş ve zihinsel gücü baz alan yetenekler ile donatılmışlardır. Bazen sadece hislerine güvenmen gereken bir oyun olan Endgame'de bu yetenek Chiyoko için artı oluyor.

Kalan 10 ırkı öğrenmek istiyorsanız turumuzda yer alan diğer blogları ziyaret edebilirsiniz ya da burayı tıklayarak çok daha detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz. :)


Benzer Yazılar

0 yorum

Teşekkürler

Bumerang

Bumerang - Yazarkafe