The Book Sacrifice Tag

8/02/2014 05:41:00 ÖS


The Book Sacrifice tagını Yorumbaz sayesinde gördüm ve geç de olsa hemen atladım. Bu tagda  komik ve abartılı senaryoları var ve bu senaryolara göre feda edeceğimiz kitabı seçiyoruz. Bakalım ben hangi kitaplarımı feda etmişim :)

Senaryo 1- Kitapçıda kitap seçtiğinizi düşünün,bir anda bir zombi saldırısıyla karşılaşıyorsunuz ! Etrafınız ordan oraya koşuşan insanlarla dolu,karşılık verebileceğiniz bir silahınız ya da sığınabileceğiniz bir yer yok.Tam o sırada kitapçının sahibi bir duyuruda bulunuyor. Bu zombilerin tek zayıf noktası herkesin bayıldığı ama sizin nefret ettiğiniz bir kitaplar. O yüzden size bunu yaşatan bir kitabı seçmeniz gerek !

Senden Önce Ben: İlk kitabı okuduğum zaman beğendiğimi düşünmüş olsam bile kısa bir zaman sonra beğenmediğimi fark etmiştim. Aşırı derece abartılmış kitaplar arasında ilk sırada olması gerektiğini düşünüyorum. Bu kitap sayesinde zombi saldırısından kurtulumuş oldum , belki şimdi sempati besleyebilirim :)

Senaryo 2: Bir kuaföre gittiniz ve saçınızı yaptırdınız. Blendax reklamındaki abladan bile güzel ,hacimli saçlarınız var. Derken deli gibi bir yağmur bastırıyor, şiddetleniyor,şiddetleniyor ! Kendinizi korumak için hangi ''devam kitabını'' feda ederdiniz ?

Ateşi Yakalamak: Son sayfaları haricinde pek bir olay olduğunu söylenemez. Zaten ilk andan beri tekrar yarışmalarını saçma bulmuştum. Varsın feda olsun , saçlarım kurtulsun :)

Senaryo 3: Edebiyat dersinde hocanız klasiklerin ne kadar önemli olduğundan,dünyayı nasıl değiştirdiğinden bahsediyor. Ama siz bu konuşmaya katlanamıyorsunuz ve hayatınızda okuduğunzu en tiksinç klasiği hocanızın kafasına fırlatıp,gururla bunun nedenlerini açıklıyorsunuz.

Uğultulu Tepeler: Klasiklerle aram zaten iyi değilir ve çok az okumuşumdur. Uğultulu Tepeler , belki çok güzel olabilir ama bir türlü kitabı bitiremiyorum. 4-5 defa başlamış ve hep yarım bırakmış biri olarak kitaba dair pek bir şey hatırlamadığım ya da anlamadığımı düşünürsek hocaya nedenlerini açıklayamam ama kafasına atmam içimi rahatlatır :) Bu hocaların klasik sevdasını da bir türlü anlamıyorum.

Senaryo 4 : Küresel ısınmanın dünyanın anasını ağlattığı bir dünya düşünün.İnanılmaz sıcak ya da inanılmaz soğuk hava koşullarıyla yaşıyorsunuz. Eskimo ceketinizi giyip ısınmak için gayret ediyorsunuz. Isınmak için hangi kitabınızı yakardınız ?

Saplantı: Bu nasıl bir manasız ve boş bir kitaptır. Kitabı gördükçe yüzümü buruşturduğumu , görmemek için  kitaplığımın en arka yerlerine koyduğumu , bir şey olsa da kitap kitaplığımdan çıksa diye düşünürken ısınmak için en ideal kitap bu olur sanırım. 

Benzer Yazılar

0 yorum

Teşekkürler

Bumerang

Bumerang - Yazarkafe