Etkinlik: Kitaplığınızdaki En İyi 10 Kitap Kapağı!

8/22/2014 08:58:00 ÖS

Ejderha Camı'ndan alınmıştır.
Ejderin Kütüphanesi çok güzel  bir etkinlik başlatmış ve beni de etiketlemiş. Kitaplığımızdaki en iyi 10 kitap kapağını seçiyoruz. :) Ayrıca yine Ejderin yaptığı ve çok eğlenceli olacağını düşündüğüm Ejderin Oyunları'na katılmayı unutmayın ! Çok güzel hediyeler var. :)
Şimdi gelelim benim en iyi kitap kapakları seçimime :)


  • Füzyon-Julianna Baggott
Pür serisinin ikinci kitabı olan Füzyon ülkemizde pek rağbet edilen bir seri değil. Geçen aylarda bir indirim sayesinde ilk iki kitabı almıştım ama halen okumadım. Serinin ikinci kitabının kapağı oldukça güzel hatta bu etkinlik için kitaplığıma göz gezdirirken ilk gözüme çarpan kapaklardan biri oldu , tabii gözüme ilk çarpan olması Sinem'in listesinde de geçmesi olabilir. ^_^







Kapağında model kullanılan kapaklar arasında şimdiye dek gördüklerimin içerisinden kendi kafamın içinde canlandırdığıma en çok benzeyen modellerden biri. Kapak çok güzel ve ana karakterimizin buhranlı havasına çok güzel uymuş.














Aslında öyle abartılacak veya ilk 10 listesine alınacak kadar güzel bir kapağı olduğunu söylemem ama bu kitabın en sevdiğim kitaplar arasında ilk üçte olduğunu düşünce ve kitaba dair her şeyi sevdiğimi ekleyince kapağıyla bile aşk yaşıyorum. Yani anlayacağınız sevdiğim kitaplara burada birazcık ayrımcılık yapıyor olabilirim. :) Zaten kitabın kapağı normalde de güzel golem ve cin yazsının kalınlığından gözüken büyük ihtimal New York olan şehrin görüntüsü bence gayet güzel ve kitabın içeriği ile uyumlu olmuş.



  • Yanılmak Güzeldir - Wendelin Van Draanen


Aslında bu kapak benim kitaplığımda yok. Türkçe edisyonu olan kapağı anca nefret ettiğim kapaklardan içerisinde yer alır. Şimdi düşününce dolaylı yoldan -aslında olmuyor ama- bu kapağında benim kitaplığımda olduğunu düşündüm ve buraya koydum. Şimdi kitabı okumayanlar civciv ne alaka diyebilirler ama aslında kitabın bazı yerlerinde odak noktası bile oluyor. O yüzden hem çok tatlı duruyor hem de kitabın içeriği ile çok alakalı.









  • İskender - Elif Şafak
Aslında Elif Şafak öyle çok beğendiğim yazarlardan biri değil ama İskender romanını sevmiştim ve kapağı da bence farklı duruyordu. Araştırma yapmadım ama bildiğim kadarıyla kadın bir yazarın erkek kılığına girip kendi yazdığı bir kitabın kapağında olduğunu görmedim. Bu yüzden kitabın kapağı ilginç geliyor ama bu kapak kullanımın aynı zamanda daha fazla ilgi çekmesi böylece reklamının daha fazla olmasını sağlandığını da düşünmüyor değilim.









  • Duman ve Kemiğin Kızı - Laini Taylor

Kitabı bugün bitirdim ve gerçekten beğendim. Yorumu 1-2 hafta sonra gelebilir. Kitabın kapağı ise bence ilk 10 girecek cinsten. Sadece kızın saçlarının mavi olmasını isterdim.















  • Uzun Metrajlı Hüzünler - Danielle Steel
Novella'nın zaten bir çok kapağını seviyorum ama kitaplığımda sayıları bir hayli az. Uzun Metrajlı Hüzünler kitabının kapağı ise bence aralarındaki en güzeli. Kitap kapağına kitap resmi koymak bence yaratıcı ve başarılı bir çalışma olmuş.









  • Çıplaklar-Iva Prochazova
On8'in her kitap kapağına bayılıyorum ama bu kitabın kapağı diğerlerini geride bırakıyor gibi geliyor. Yine çok sevdiğim ve yine önerdiğim kitaplardan iri ve elbette kitabın kapağı müthiş. 














  • Bir Sır Saklı İçimde-Julie Berry
Farklı olay ve farklı bir yazımla öne çıkan bir kitap lan Bir Sır Saklı İçimde , kapağıyla göz dolduruyor. Kızımızın dilinin kesik olmasını kapakla çok güzel bir şekilde ifade etmişler.









  • Aylardan Aşk-Meral Kır

Çoğunluk yabancı yazar olunca son sıraya bir de Türk eklemek istedim. Aylardan Aşk'ın kapağı içinizi mutlulukla dolduracak kadar huzurlu bir havasının olduğunu düşünüyorum.













Ben de bu güzel etkinliği devam ettirmesi için Pilli Kütüphane ve Kitap Eylemi'ni etiketliyorum. :)

Benzer Yazılar

5 yorum

  1. teşekkür ediyorum , bugün yaptım :D

    YanıtlaSil
  2. Hepsi çok güzel ama en çok ilgimi çeken Çıplaklar kitabının kapağı oldu (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, Çıplaklar'ın kapağı arlarında en ilgi çeken. :) Kitap da ayrı bir güzel öneririm.

      Sil
  3. Çıplaklar bu paylaşımda en güzel kapak tasarımına sahip, paylaşım için sağol..

    YanıtlaSil

Teşekkürler

Bumerang

Bumerang - Yazarkafe