Mayıs Ayı Kitapları

5/06/2014 05:17:00 ÖS



Yeni çıkan kitapları uzun zamandır yazmıyordum. En son Kasım ayında çıkanları yazmadığımı fark edince ve hazır sınavlar da bitince yazmak için zamanım kaldı.

Bu ay çok fazla ve güzel kitaplar çıktı. Sınavdan sonra kendime söz verdiğim gibi kitap alacağım ama hangisi almam gerektiğine bir türlü karar veremiyorum.
Hadi gelin birlikte  ayın kitaplarına bakalım :) 



Yandaş- Veronica Roth 

Bu ay çıkmasına en çok sevindiğim kitaplardan biri de Yandaş. Artemis Yayınları diğer serilerine kıyasla daha kısa zamanda seriyi tamamladı. Yandaş çıktığı ilk gün ikinci baskıya gitmiş. 
Bende bu ay yapacağım alışverişte alacağım.




   Efsane-Marie Lu

Bu kitabı da uzun süredir bekliyordum. Kasım veya Aralık ayında Pegasus duyurmuştu. Her ay bu ayın sonu diyerek sonunda Mayıs ayında çıkardılar. Kitabı çok bekledim ama 320 sayfalık bir kitaba 29,5 lira yazmaları çok saçma olmuş. Her ne kadar ''lüks baskı'' adı altında çıksa da. Bu ay yapacağım alışverişte almak yerine biraz daha bekleyip bloggerların yorumunu bekleyeceğim.

Cadıların Keşfi- Deborah Harkness

Cadı ve  melek unsurlarını içeren hiç kitap okumadım.Şuan kitabı okuyanlar çok beğendiklerini söylüyorlar.  Hiç okumadığım türe bu kitapla başlamak iyi bir tercih olabilir. En yakın sürede okumak istiyorum.









Ölüm Oyunu-Koushun Takamı



Şuana kadar yazdığım kitaplar içerisinde konu bakımından en çok dikkatimi çeken kitaplardan. 21 kız ve 21 erkek adada ve tek bir kazananın olduğu bir yarışma. Böyle farklı kurguları seviyorum.
Pegasus bu ay kitaplarının çoğunu normal kitap fiyatlarından üstünde satıyor bunu satış fiyatı da 30 Tl .



Sarah'ı seviyorum. Ülkemizde yayınlanan diğer kitaplarını da yorumlamıştım ve bu kitabı da yorumlamayı çok istiyorum.
Kapağı da orijinal kapakla yayınlanmamasına rağmen bu kapak diğer kapaklardan çok daha güzel. Eee söz konusu Arkadya :)



Idhun Günlükleri-  Laura Gallego Garcia

Konusunun pek ilgimi çektiği söylemem. Büyücü falan pek ilgi alanıma girmiyor. Kapak tasarımı çok güzel ve de ciltli. Fiyatını duymaya hazır mısınız ? 39 Tl .






Gölge Ateşi - Karen Marie Moning

Bu seri hakkında hiçbir şey bilmiyorum ve şuan gerçekten utanıyorum. Ateş serisinin yeni kitabı çıktı. Kapak ve Artemis'in cevabı olay olmuştu benim gibi bilmeyenler oradan hatırlayabilir. Şuan ön siparişte ayın 7'sinde satışa çıkıyor.

Umuda Dokunmak - Mary E. Pearson

Az önce Kilitli kitabının kapağını ve ona benzer kapakları sevdiğimi söylesem de bunun kapağı da çok  güzel biraz ikiyüzlülük oldu farkındayım ^_^ Umut ile ilgili kitaplara bayılıyorum. Konusu ve tanıtım yazısı da ilgimi çekti.







Suikastçının İnancı – Oliver Bowden


Bilgisayar oyunları sevenler belki biliyordur. Benim pek oyunlarla aram olmasa da vurdulu kırdılı kitaplara hayır diyemem . Bununda kapağına bayıldım. Biraz tarih , biraz aksiyon severlerin ilgisi çekebilir.
Kötü Çocuklar - M. Leighton 

Sizce de kapak çok iddialı değil mi ? İki kardeşin arasında kalan bir kızın hikayesinin anlatıldığı serinin diğer kitapları önümüzdeki aylarda peş peşe çıkacak.


 Sen Ağlama - Nuria  Roca
Duygusal kitapları tercih edenlerin bu ay ilgisini çekebileceğini düşünüyorum. Uzun bir süre aşk kitaplarına ve duygusal kitaplara bulaşmama kararı aldım ama ne sürer hiç bilmiyorum :)

Joy'un Son Günü - Jonathan Lee


 Benim gibi psikolojik kitapları sevenlerin ilgisini çekebilir. İngiliz edebiyatının genç yazarından iddialı ve sürükleyici bir roman , demiş Guardian .



Peter Pan Ölmeli-John Verdon

Serinin diğer üç kitabını yorumladım. Dave Gurney'i seviyorum ama nedense bu kitap çıkacağı için hiç heyecanlanmıyorum. Şeytanı Uyandırma diğer iki kitaba göre biraz sönük kalmıştı sanırım o yüzden.Şuan ön siparişte ayın 9'unda satışta :)









Yeni Bir Umut - Collen Hoover


Umutsuz'u dün bitirdim. yorumu ne zaman gelir bilmiyorum. Yeni Bir Umut'ta olaylara ve geçmişe Holder'ın ağzından okuyoruz.













Bay HiçKimse - Allen Zadoff


Martı Yayınları'ndan çıkan Bay HiçKimse hayata farklı pencereden bakmak isteyenler için ilgi çekici olabilir. Bay HiçKimse - Allen Zadoff












The One-Kiera Cass


Ve THE ONE . Durun durun heyecan yapmayın daha Türkiye'de çıkmadı. Haziran ayı gibi ülkemizde raflarda görmeyi umuyoruz :)











Daha bir sürü yeni çıkan ve çıkacak kitap var ama hepsini yazmaya kalkarsam bu yazı bitmez ama ben biterim :)
Bir daha ki  yazıda görüşmek üzere…




Benzer Yazılar

0 yorum

Teşekkürler

Bumerang

Bumerang - Yazarkafe