Neler Okudum ? #Nisan/2014

4/30/2014 01:25:00 ÖS



Bu ay beklediğimden daha fazla kitap okudum. Okuduğum kitapların içerisinde 1 puan verdiğim Sana Kapıldım dışında diğerleri iyiydi. Gece Geçen Gemiler , Mihmandar , Aşkın Gölgesi ,  Ağaçtaki önerdiğim kitaplar arasına girdi. Aşkın Gölgesi yorumum ve yazarla röportajımı yarın blogda bulabilirsiniz. Buraya Kadarmış 5-9 Mayıs tarihinde Gezginler Okuma Etkinliği’nde alıntılarımız facebook sayfamızda başladı bile :)


Bu ay siz neler okudunuz ? En çok hangisi sevdiniz ?




1. Buraya Kadarmış – Daniel Höra 
4/5


2. Devrim 19 – Greeg Rosenblum 
3/5





3. Gece Geçen Gemiler – Beatrice Harraden 
5/5


4. Mihmandar – İskender Pala 
4/5

5. Ağaçtaki – Jane Teller 
4/5

6. Sana Kapıldım – Laurelin Paige
1/5


7. İlk Defa – Cora Carmack
3/5

8. Aşkın Gölgesi – Gülşah Elikbank 
4/5

Çekiliş için burayı tıklayınız :)

9. Dublin Caddesi – Samantha Young 
4/5


Şimdi Ne Okuyorum ?


Tut Elimi – Rebecca Donovan


Benzer Yazılar

0 yorum

Teşekkürler

Bumerang

Bumerang - Yazarkafe