Kitap Kokusu Akşehir Halk Kütüphanesi'nde

3/08/2014 01:45:00 ÖS

Merhabalar ,
Bugün size geçen hafta uzun bir sürenin ardından ziyaret ettiğim Akşehir Halk Kütüphanesi’ni tanıtacağım.
Kütüphaneye en son gittiğimde blogum bile yoktu. Gitmediğim zamanda değişen tek şey çalışma yerlerinde daha fazla insanın olması.



Akşehir küçük bir yerleşim yeri olduğu için kütüphanesinin de büyük olmasını bekleyemeyiz kütüphanesi ne kadar küçük olursa olsun okumayı sevmeye başladığım 2010 yılından beri üyeyim. Kitap okumayı sevmeye yeni başladığım zamanlar henüz 10 yaşımda olduğum için hangi tür kitapları okuyacağıma hangisinin yaşıma uygun olduğuna karar veremediğim için sık sık kütüphaneye gider oradaki çalışanların yardımıyla kitap alırdım. Son yıllarda hangi türü sevip hangi türü sevmediğime karar verdiğim için yavaş yavaş kendi kütüphanemi oluşturmaya karar verdiğim için kütüphane artık uğradım yerlerden değil .

Yanlış hesaplamadıysam en son 10 ay önce gitmiştim. Geçen hafta arkadaşlarımla ders çalışalım diye gittiğimizde çalışma yerlerinin kalabalığı şaşırttı .   Önceki yıllarda çok rahat yer bulabiliyorduk ama şimdi yer bulmak için erkenden gitmeniz gerekiyor.
Kütüphanede , kendisi de benim  gibi kitap okumayı seven arkadaşımla gidince ben Agafya’yı o Sırlar Uçurumu’nu okudu.


Şimdi sıra Akşehir Halk Kütüphanesi’ni tanıtmakta !



Kütüphanemizde kitap alınacak bir yer ama isterseniz eve götürmemek şartıyla alt kattaki kitaplardan da okuyabilirsiniz.
 Alt kattaki kitapların çoğu çocuklara yönelik yada ansiklopedi tarzında , üst katta ise roman ağırlıklı olmak üzere her çeşit kitabı bulabilirsiniz.


Uzun süre kütüphaneden kitap aldığım için sevdiğim türdeki kitapların çoğunu okudum keşke o zamanlarda da okuduğum kitapların listesini tutsaymışım . Yıllardır bir kitap aklımda ama bir türlü adını ve yazarını hatırlayamıyorum .



Daha sonra kütüphaneden Milat adında bir kitap aldım maalesef bugün kütüphaneye giderek kitabı vermek zorunda kaldım . Kitabı beğenmediğim için değil kitaba başlamadım bile ama gelecek hafta süresi bitiyordu gelecek haftada Akşehir’de olmayacağım için verdim. İlerleyen zamanlarda tekrar kitabı almak istiyorum.






Sizde şehrinizde ki kütüphane hakkında görüşlerinizi bana iletin :)

Daha nice ve daha çok kitap kokulu kütüphane yazımda görüşmek dileğiyle :)











Benzer Yazılar

2 yorum

  1. Güzel bir tanıtım olmuş .Bende bulunduğum ilde ki kütüphaneye üyeyim ama bir türlü gitmeye vakit bulamıyorum. Milat kitabına gelirsek internette e kitap olarak bulabilirsiniz. Emeğinize sağlık. Bu arada unutmadan fotograflarda güzel hani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Bende uzun zamandır gitmiyordum özlüyor insan kitapları , sessizliği...
      Milat'ı tekrar bulabilirsem alacağım olmadı sizin de dediğiniz gibi e kitap olarak okurum .

      Sil

Teşekkürler

Bumerang

Bumerang - Yazarkafe