Kitap Alışverişim#4 - Yeni Kitap Kokusu

3/21/2014 07:31:00 ÖS





2 tane birbirinden güzel  kitap aldım.


Labirent: Ölümcül Kaçış


Distopyaları çok seviyorum. Labirent’te son yayınlananlar arasında ilgi en çok çeken oldu. Okumak için sabırsızlanıyorum.

Yolun Sonundaki Okyanus

Neil Gaiman’nın ismini çok duydum ve okumak istedim ama bir türlü alamamıştım. Bu alışverişimde sonunda alabildim .


Alışverişimi Kitap Sihirbazı’ndan yaptım. Daha önceki alışverişimde olduğum gibi memnun oldum ama Yolun Sonundaki Okyanus’u temin etmeleri 6 gün sürünce biraz sinir oldum . Kargoda herhangi bir sorun çıkmadı. Bence Kitap Sihirbazı kitap temininde biraz daha hızlı olsa daha iyi olur.





Benzer Yazılar

6 yorum

  1. Yeni temanı çok beğendim :) Labirent : Ölümcül Kaçış çok güzeldi. İkinci kitabı merakla bekliyorum. Umarım sende beğenirsin. Keyifle okuman dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Duygu abla :) Labirent'i çok merak ediyorum ama ilk önce Yolun Sonundaki Okyanus'a başlayacağım . Sanada keyifli okumalar :)

      Sil
  2. İkisi de merak ettiğim kitaplar. Güle güle oku. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yolun Sonundaki Okyanus bitti bile :) Okumanızı şiddettle öneriyorum .
      Sizede iyi okumalar ;)

      Sil
  3. Ölümcül kaçışı bir arkadaşa vermiştim.Haladır alamıyorum. Ya kitabı gerçekten çok sevdi ya da kitabı koyduğu yeri unuttu :S Ama kitaplar güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar

    1. Kitaplarımı arkadaşlarıma vermekten ne kadar nefret etsem de atkadaşlarımı kıramıyorum :(
      Umarım arkadaşın kitabın size ait olduğunu hatırlar :)
      Teşekkürler ;)

      Sil

Teşekkürler

Bumerang

Bumerang - Yazarkafe