5. Gezgin Kitap Kardeşliği Blog Turu - Aslında Kimse Sevmiyor Senin Kadar - Amy Hatvany - Yorum + Yazarın Diğer Kitapları

3/15/2014 06:51:00 ÖS




5. Gezgin Kitap Kardeşliği Blog Turumuzda Aslında Kimse Sevmiyor Senin Kadar ‘ı inceledik.
Dün yaptığım kitap , yazar tanıtımı ve çekilişe  buradan ulaşabilirsiniz.





Eden West , 10 yaşında , yüreğini babasına duyduğu sevgi ile doldurmuş küçük bir kızdır. Ne yazık ki babası Eden’a hak ettiği sevgiyi bir türlü veremiyor. David ‘in sanatçılara özgü renkli , karmaşık duyguları vardır. Ailesine yaptığı kötülüklerden kendini değil kafasının içindeki şeytanları suçlamaktadır. David, kafasındaki şeytanları yok etmek için kullanması gereken ilaçları kullanmayınca hem kendine hem de ailesine zarar vermektedir.
1989 yılında Eden’in anne babası ayrılır , böylece Eden hayatı boyunca sevdiği tek erkek ile bir daha görüşemez.

2010 yılında Eden 30 yaşına geldiğinde ,  annesi kanser olduğunda , hayatının değerini anlamaya başlar . Sevdikleri ile geçirilen zamanın kıymetini anladığında artık babasını da bulmaya karar verir. Babasını izini sürerken Jack adında yakışıklı bir adamla tanışır. Eden hem babasını bulmak gibi önemli bir karar almıştır hem de belki de  hayatının aşkını bulmuştur.
Eden ile  Jack tanıştıktan sonra konu biraz aşk hikayesine döndü ama sonra tekrar baba-kız konusuna dönünce rahatladım.
Kitabın sonunda çözülemeyen bir konu vardı : Jack ve babasının ilişkileri . Belki bu konuya daha fazla değinilse ve aşkla birlikte ikisi de babalarına kavuşsalardı . Konu daha güçlü olabilirdi.Kitabımızda iki tane bölüm ve anlatıcımız var. 1989 ve 2010 yılları , David ve Eden . Benim en sevdiğim bölüm 1989 yılı ve Eden’in anlattığı yerlerdi. Küçük kız çocuklarının babalarına duyduğu sevgiyi içtenlikleri ve masumiyetleriyle anlatmalarını çok seviyorum . Yazarımız Amy Hatvany bu bölümü ustalıkla yazmış ama 2010 yılı için aynı şeyi söyleyemiyorum . Kitabın sonu beklediğim gibi çıkmadı kesinlikle beklediğimden daha acıklıydı . Hem babaya hem kıza çok üzüldüm . David insanların var olduğuna inanıyorum ve onlarında aynı sorunlarına mazur kaldığı tahmin edebiliyorum . Belki aileler ve doktorlar ilaç tedavisi yerine konuşarak halletmeye çalışabilirler.

Puanım: 3/5

 Son olarak ben , babam ve Aslında Kimse Sevmiyor Senin Kadar :)



Yazarımızın Diğer Kitapları




Yazarımız Amy Hatvany Aslında Kimse Sevmiyor Senin Kadar (Outside The Lines )dışında 6 tane daha yayınlanmış kitabı var. Ben kitaplarının hepsinin kapağını çok beğendim. Umarım Neo Kitap yakın zamanda yazarın diğer kitaplarını da yayınlarlar.





                                   Goodreads Puanı: 3,72


                                   Goodreads Puanı: 4,12


                                     Goodreads Puanı: 3,85


                                  Goodreads Puanı: 3,86


                                    Goodreads Puanı: 3,88

Yazarımızında katkıda bulunduğu kitap


                                       Tur Takvimi


Katkılarından dolayı çok teşekkürler :)

Benzer Yazılar

0 yorum

Teşekkürler

Bumerang

Bumerang - Yazarkafe