Yorum: John Verdon - Şeytanı Uyandırma (Dave Gurney #3 )

2/04/2014 10:06:00 ÖS


Dave Gurney serisinin üçüncü kitabı Şeytanı Uyandırma ile dedektifimizle maceralarımız devam ediyor.
Daha önce Aklından Bir Sayı Tut ’un  ve Gözlerini Sımsıkı Kapat ‘ ın yorumlarını yayınlamıştım şimdi sıra serinin üçüncü kitabı Şeytanı Uyandırma da .

Bu kitapta diğer iki kitaptan farklı olarak katil günümüzden değil geçmişten geliyor.
Kitapta ki olayı hatırlıyorum ama yan karakterlerin ismini pek hatırlamıyorum . Okuyalı 4-5 ay oluyor.


Gurney diğer kitaplara göre daha samimi yada iki kitap boyunca karakterimizi iyice tanıdık. Diğer kitapları okuyanlar bilir Dave Gurney oğluyla arası pek iyi değildi ama bu kitapta saldırıya uğrayan gazeteci kızın sayesinde ilişkilerini iyice pekiştiriyorlar.
Önceki kitaplarda çok fazla gerilim olduğu söylenemezdi ama bu kitapta gerilim bi hayli fazla merdivenden gelen sesler , kırık basamaklar gibi birçok örnek verebilirim.
Gurney’in oğlu Kyle’nin çocukluğundan beri babasının her adımını izlemesi ve babasını babasının sandığından daha fazla tanıması ortaya gerçek bir baba-çocuk ilişkisi çıkarmış.
İlk başlarda gazeteci kız yada   (uzun uğraşmalar sonrası ismini hatırladım) Kim ‘in evin içinde bir anda Gurney’in hayatında olması biraz garip gelebilir ama Kim’in evinde olanlara bakılırsa şahsen o eve bir daha  adımımı atmazdım .
John Verdon üçüncü kitabıyla ustalığını konuşturmaya başlamış .

Eğer  aşk kitaplarından bunalmış ve hayatınızda gerilim istiyorsanız bu seriye başlayabilirsiniz. 

Kitabı Satın Almak İçin : Kitap Sihirbazı
Puan: 4/5

Benzer Yazılar

0 yorum

Teşekkürler

Bumerang

Bumerang - Yazarkafe