Yorum: Alein Kentigerna - Halüsinasyon

1/24/2014 02:26:00 ÖS

           Halüsinasyon


‘’İçindeki bütün umutları öldür , geriye sadece vahşi ve kuduz bir köpek kalır ‘’   


2013 yılında okuduğum en iyi polisiye seçtiğim Halüsinasyon , kurgu ve içeriği ile daha önceden okuduğum polisiye kitapların arasından sıyrılmayı başarıyor.



Katilimiz her kurbanının üzerine başka  bir kadının ismini ve 118 rakamını dağlıyor. Polisle oyun oynayan ters köşeye yatıran bu katil son derece zekidir.
44 yaşındaki profil uzmanımız kendi iç sıkıntılarıyla boğulurken bide bu katille uğraşmak zorunda kalır.
Konusuna daha fazla değinip de heyecanı öldürmek istemiyorum .
Polisiye tarzını her zaman sevmişimdir. Halüsinasyon bu türü sevmemde etkili oldu.
İnternette okuyucu yorumlarına bakarken bazı okuyucular yazar çok ayrıntıya girdiği için sıkılmış ama polisiye kitaplarına genel olarak baktığımızda ayrıntıya girmenin vazgeçilmez olduğunu görebiliriz. Polisiye türünü sevmemde ki bir diğer    sebep de ayrıntılardan ipucu yakalayarak katile bir adım daha yaklaşmaları hal böyle olunca Halüsinasyon bu türü severlerin okumasını önerdiğim kitaplardan biri oluyor.
 Yazar Alein Kentigerna hakkında bilgi vermek isterdim ama internette yazar hakkında hiçbir şey bulamadım . Bu da kitabın gizemini arttırdı.  (Fotoğraf bile  yok !!!)



Alein Kentigerna ‘nın kitapları Panama Yayıncılık’tan çıkıyor.

Satın Almak İçin : Kitap Sihirbazı 
Puanım : 5/5
Diğer kitapları :  Sırlar Uçurumu , Ölüm Peygamberi , Kıyamet Elçileri

Diğer kitapları arasında benim en çok dikkatimi Sırlar Uçurumu çekti.
 Uzun zamandır sürekli aşk kitapları okuyorum ve artık gına geldi. Polisiye ve  bilim kurgu kitaplarına geri dönüş yapabilirim . Biraz aksiyon ve kan görmenin zamanı geldi.


Bir sonraki Alein Kentigerna kitabıyla görüşmek üzere !

Benzer Yazılar

12 yorum

  1. Şu an Sırlar Uçurumunu okuyorum o kadar müthiş ki bayıldım.Hala da bayılıyorum.Mutlaka tavsiye ederim daha bitirmedim ama sonunun da güzel olacağına eminim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sırlar Uçurumu`nu okumayı çok istiyorum. Halüsinasyon`u okumanı öneririm. Keyifli okumalar :)

      Sil
    2. Sırlar uçurumu ve halüsinasyon ikiside iyi kurgulanmış kitaplar ama halüsinasyon çok daha iyi . Sırlar uçurumundaki fransızca isimler ve kitabın başları oldukça sıkıyor , son 50 sayfası insanı oldukça şaşırtıyor.

      Sil
    3. Sırlar Uçurumu'nu daha okumadığım için bir şey söyleyemem ama bazı kitaplara sırf sonu yüzünden 5 puan vermişliğim vardır :)
      Keyifli okumalar :)

      Sil
  2. Ben de Halüsinasyon'u okudum, Sırlar Uçurumu'nu da bitirmek üzereyim. Cidden ikisini de (Özellikle Halüsinasyon'u) öneririm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sırlar Uçurumu arkadaşımda var , o okuduktan sonra bende okurum . Yorumunu blogumda paylaşmaya çalışacağım.
      Keyifli okumalar :)

      Sil
  3. Alein Kentigerna hakkında neden hiçbir bilgi yok ? Yazar hakkında bilgilere ulaşabilen varsa yazsın lütfen önemli....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konu hakkında bence Panama Yayıncılık ile iletişime geçmeniz daha doğru olur diye düşünüyorum. :)

      Sil
    2. Bi kere panama yayıncılığa gidilsede alein kentigerna hakkında bilgi vermezler bence çünkü panama yayıncılık eğer türkiyedeyse kitapın çevrilmesi için yazarın dışındaki türk biri gelmiştir yayıncılığa ve bu yüzden yayıncılığında alein kentigerna ile bir düşüncesi bilgisi olmıyacağını düşünüyorum kim bilir belki kendisi yaşadıklarından ilham almış yıllarca yatmıştır hapiste işlediği bir suçtan dolayı bu fikri halüsinasyon kitabına dayanarak söylüyorum yani belkide aynı kitaptaki gibi birisidir bu yüzden hakkında konuşulmuyordur ayrıca panama yayıncılığa gidilse bile yazar hakkındaki tüm bilgiler saklıdır izni olmadan bilgi veremiyoruz diyerek bir bilgi veremeyiz derler yani bence hakkında en ufak bir bilgiye sahip olmak imkansız

      Sil
  4. Yazarla ilgili bilgi bulamazsınız. Çünkü yazar bir Türk. Özellikle esrarengiz davrandığını düşünüyorum. Türkçe'den başka lisansa yayınlamış kitabı yok. Bu da dediğimi destekliyor.

    YanıtlaSil
  5. Okuduğum en iyi kitaplardan birisi tam puan

    YanıtlaSil
  6. Kitabın sonuna kadar çok şaşıracaksınız ve bütün fikirlerinizi boşa çıkacak... Kesinlikle okunmalı

    (chanba uğur)

    YanıtlaSil

Teşekkürler

Bumerang

Bumerang - Yazarkafe