Kitaplığımda Okunmayı Bekleyen Kitaplar

1/04/2014 12:48:00 ÖS

       Okunmak İçin Sıraya Girdiler !


Kitaplığımda okunmayı bekleyen 7 tane kitap var.
3 tanesi doğum günüm nedeniyle hediye geldi.
Bir kitapsever için en özel ve en güzel hediye kitaptır.

Kitaplarıma göz gezdirelim.

Eğer Yaşarsam – Gayle Forman

Pegasus Yayınları’ndan çıkan kitap dikkatleri çeken bir kapağa sahip. Aşk ve aile kavramalarını konu alan kitap yarıyıl tatilinde okunmayı bekliyor.
Bu güzel kitabı hediye eden arkadaşım İrem’e çok teşekkürler.
Kitabı satın almak için : KitapFiks - Kitap Sihirbazı






       Ateşböceği Yolu – Kristin Hannah


Kristin Hannah ülkemizde çok sevildi.
Kitaplarını okumayı ihmal ettiğim Hannah artık kütüphanemdeki yerini aldı. 70 ve 80 yıllarında geçen hikaye dostuluğun önemi hatırlatıyor.
Bu dram dolu kitabı hediye ettiği için Feyza’ya buradan bir kez daha teşekkür ediyorum.
Kitabı satın almak için : Kitap Sihirbazı




1-                       Sevgilimden Son Mektup – Jojo Moyes 





Senden Önce Ben yorumumu sürekli erteleyip duruyorum ama artık yazmanın vakti geldi sanırım . Jojo Moyes’in ülkemizde yayınlanan ikinci kitabı kütüphanemdeki yerini aldı.
Bu güzel kitabı kütüphaneme kazandıran Meryem’e teşekkür ediyorum.
Kitabı satın almak için :  Kitap Sihirbazı


1-             Yanılmak Güzeldir – Wendelin Van Draanen


Kitap Sihirbazı’ndaki alışverişimde hediye olarak gelen kitabı bir türlü okuyamadım kitabın filminin de çıktığını öğrenince kitaba olan merakım daha fazla arttı .
Kitabı satın almak için : Kitap Sihirbazı


Kır Çiçeği Tepesi – Kımberley Freeman





Bu kitabı satın aldığımı daha önce bahsetmiştim. Maalesef bu kitabı da okumaya sıra gelmedi . Yarıyıl tatili kitaplarım bu sene bir hayli kabarık olacak .
Satın almak için : KitapFiks - Kitap Sihirbazı 

Saplantı - Jennifer L. Armentrout




Bir çekilişle kazandığım kitap yaşıma şuan pek uymadığı için bu zamanlarda okumayı düşünmüyorum. Lux serisinin yazarı Jennifer L. Armentrout yine uzaylıları konu alıyor ama bu sefer Luxen’lerin düşmanı Arum’lar hakkında.
Kitabı satın almak için : Kitap Sihirbazı


1-             Ve Dağlar Yankılandı – Khaled Hosseını


Aslında kitaba başlamıştım ama araya Lux serisi girince kitabı yarım bırakmıştım. Kitapları yarım bırakmayı hiç sevmem bu yüzden en kısa sürede kaldığım yerden tekrar okumaya başlayacağım.
Kitabı satın almak için : KitapFiks -   Kitap Sihirbazı 


Benzer Yazılar

0 yorum

Teşekkürler

Bumerang

Bumerang - Yazarkafe