Yorum: Veronica Roth - Kuralsız (Uyumsuz #2)

12/31/2013 10:42:00 ÖS

          Kuralsız
         Insurgent



2013 yılının son yorumunu dakikalar önce bitirdiğim Uyumsuz serisinin ikinci kitabı Kuralsız ile yapıyorum.

Uyumsuz’u çok beğenmiştim ve hiç beklemeden ikinci kitabı Kuralsız’a 3 gün önce başlamıştım . Bu kitabın ülkemizde yayınlanan  son kitap olduğunu bildiğimden kitabı ağır çekimde okumayı çalıştım ama kitap aksiyon ve heyecan ile dolu olduğundan pek başaramadım .





Kuralsız’ı Tanıyalım
Tek bir seçim Fedakarlık gerektirir

Tek bir fedakarlık
Kayıp getirir

Tek bir kayıp
Sorumluluk haline gelir

Tek bir sorumluluk
Savaş demektir

Tek bir seçim
Seni yok edebilir

Her seçimin bir sonucu vardır. Tris sevdiklerini -ve kendini- kurtarmak zorunda. Üzüntü, fedakarlık, kimlik, bağlılık, kurallar ve aşkla ilgili sorunlarla boğuşurken bu hiç de kolay olmayacak. Üstelik savaş başlıyor ve herkes tarafını seçmek durumunda. Ancak geri dönüşü olmayan bir yola giriyorsan, zafer getireceğini umduğun seçim, tüm hayatını altüst edebilir.



Kuralsız’da Tris ‘i n zor seçimler bekliyor. Sadece kendini düşünmemesi gerekiyor .
Tobias , hem Tris’i korurken hem de kendini ve topluluğunu korumaya mecburdur.
Cesurluk ikiye bölünmüştür ve Tris Will’i öldürmenin acısını yaşamaktadır.
Beklemediğiniz anda kaybedilen karakterler ve beklemediğin anda ihanete uğratanlar …
Beklenmeyenler ile dolu olan kitap Uyumsuz’dan bir derece daha  hareketli .


                                         5/5


Distopya ve fantastik kitaplarda görmeye alışık olduğumuz aşk üçgenin seride olmaması kitaba ayrı bir hava katıyor.
 Serinin üçüncü kitabı Allegıant 22 Ekim 2013 tarihinde ABD’de satışa çıktı Türkiye’de ne zaman satışa çıkacağı belli değildir.
 Ben serinin üçüncü kitabını beklerken sizde eğer seriye başlamadıysanız şimdi koşarak bir kitabevine gidin kendinize Uyumsuz serisini alın !

Kitabın Filmi Çıkıyor


Veronica Roth

“Ben önemli değilim. Herkes bensiz gayet güzel idare edecek." diyorum.
“Herkesi kim takar. Ya ben?”

Tuğce'nin Kitaplığı'ndan alınmıştır.

Sen ölürsen ,bende ölürüm.

Topluluk Temsilleri




Kitap Bilgileri 
Sayfa Sayısı:516
Yayınevi:Artemis
Satın almak için : Kitap Sihirbazı

Son olarak yeni yılınızı kutlar !

2014 yılında sağlık , huzur ve mutluluğunun yanında bol kitaplı olması dileğiyle !

Benzer Yazılar

0 yorum

Teşekkürler

Bumerang

Bumerang - Yazarkafe