Kitap Alışverşim #3 - İdefix Pişmanlığı

12/27/2013 12:33:00 ÖS

             İdefix Alışverişim

Yeni kitaplarımla tekrar karşınızdayım !
İdefix’den yaptığım ilk alışverişim 10 günde elime ulaştı . 6 gün boyunca havalemi onaylamaları bekledim . E mail atmama ve telefonla aramama rağmen 6 gün boyunca hiçbir değişiklik olmadı. Siparişimi sipariş takip ekranında  göremiyordum bile. Uzun uğraşlarım sonunda İdefix siparişi ve havaleyi onayladı . Bundan sonra İdefix'den 2-3 lira ucuz diye sipariş vermeyi düşünmüyorum .
Bende sonunda kitaplarıma kavuştum .


Hadi gelin kitaplarıma bakalım  !





Serinin yayınlanan iki kitabınıda aldım . Aslında ilk kitabını alıp beğenirsem ikinci kitabı alacaktım ama bloglarda dolaşan yorumları okuyunca iki kitabıda sipariş vermeye karar verdim.




Benzer Yazılar

0 yorum

Teşekkürler

Bumerang

Bumerang - Yazarkafe