Kasımda Kitaplar Bir Başkadır !

11/01/2013 09:24:00 ÖS

Kasımda İçimizi Isıtacak Kitaplar ! 

Kasım ayına girdiğimiz bugün itibariyle kitap kurtlarını biribirinden güzel kitaplar bekliyor.
Bakalım hangi kitaplar okunmak için sıraya girmiş.



Kağıttan Kentler – John Green
Aynı Yıldızın Altında kitabı ile gerçekten sevmiş olduğum Green , yeni kitabı Kağıttan Kentler 4 Kasım da satışa çıkıyor. Haa burada kitap ciltli Kitap kapağı da çok güzel .






İntikam- P.C. + Krıstın Cast
Gece Evi Serisi’nin sadece ilk kitabını okudum. Pek hoşuma gitmemişti. 11. kitabı çıkıyor. Bir serinin bu kadar uzaması okuyucuyu sıkar gibime geliyor yada ben seriye ısınamadım.


Ateşböceği Şarkısı – Krıstın Hannah
Hannah ülkemizde bu kadar sevilmesine rağmen bir türlü kitabını okuyamadığım yazarlardan biri. En kısa sürede artık bende okumak istiyorum.


Sevgilimden Son Mektup-Jojo Moyes
Sende Önce Ben kitabıyla umutları yeşerten , ağlatan ve güldürebilen Moyes yeni kitabı ile tekrar okuyucuyla buluşuyor.




Böğürtlen Kışı – Sarah Jıo

Jıo aynı zamanda şuan okumakta olduğum Yağmur Sonrası ‘nın da yazarı , kitap şuanlık sakin gitsede heyecenlacakmış gibi duruyor.  Böğürtlen Kışı Sarah’ın yayınlanan üçüncü kitabı.


Köken – Jennıfer L. Armentrout
Lux serisi severleri yeni kitapla heyecenlı bekleyişleri sona eriyor. Köken yarın her yerde.
Duyduklarıma göre hayranlar isim ve kapağı beğenmemişler. Şahsen benimde kapak çok hoşuma gitmedi L




Son olarak 32. İstanbul Kitap Fuarı’nı kaçırmayın !!




Benzer Yazılar

0 yorum

Teşekkürler

Bumerang

Bumerang - Yazarkafe