Kitap Sihirbazı'ndan İlk Siparişim Yolda !!

10/21/2013 04:14:00 ÖS


9 günlük bayram tatili biter , okulumdaki koşuşturma başlar. Sınavlar , yazılılar, ödevler, projeler …..
Bunca işin gücün arasından kendime bi güzellik yapıp kitap almaya karar verdim.

Pazar günü  Kitap Sihirbazı’ndan ilk siparişimi verdim . Kitap adlarını söylemiyorum sürpriz olsun. J J
İlk siparişim olduğu için ne kadar tereddüt etsemde alışverişlerini paylaşan kitap bloglarının güzel yorumları beni ikna etti.
Kitap Sihirbazı’ndan almamın asıl sebebi ise her zaman kitap alışverişimi yaptığım Hepsiburada’ya göre ucuz olması şöyleki :Hepsiburada’dan almak istediğim  4 kitap parasına , Kitap Sihirbazı’ndan daha az paraya 5 kitap aldım .

Sabırsızlıkla bekliyorum . Bakalım memnun olacak mıyım ? 




Benzer Yazılar

0 yorum

Teşekkürler

Bumerang

Bumerang - Yazarkafe