Yorum: Markus Zusak - Hiç Kimse Sıradan Değildir

8/26/2013 12:28:00 ÖS

Yorum: Markus Zusak-Hiç Kimse Sıradan Değildir



‘’Hiçlikten kahramanlığa doğru uzanan bir hikaye .‘’
                    Hilal Orhan 
‘’Ed’in yerinde olmak isteyeceksiniz.’’
‘’Merhaba ,
Ben Ed . 19 yaşındayım , taksi şoförüyüm…’’



Orijinal adı I’m the Messenger olan kitap Türkiye’de yazarın bir diğer kitabı Kitap Hırsızı kadar ilgi görmemiştir.

Tanıtımında yazan Tımes , Kirkus övgülerinden okuyucuyu meraklandıran ama umduğum gibi çıkmayan Hiç Kimse Sıradan Değildir , bazı zamanlar bırakmayı düşünsemde , bırakmadan heyecanlı yerlerine kadar gelebildim.
Bir banka soyguncusunu yakalayarak başlayan kitap. Ed’in posta kutusuna üzerinde adresler yazan iskambil kağıtlarının gelmesiyle devam eder. İlk başlarda kimin gönderdiğine kafa yoran Ed en sonunda bunların onun için bir görev olduğunu anlar . Böylelikle serüven başlar .
 Yazar Zusak’ın kullandığı dil ile başlarda edebiyattan uzak gelebilir ama daha sayfalar ilerledikçe kesinlikle seveceksiniz J J J J
Kitaptan çok Markus’un kullandığı dilie bile sevebilirsiniz.

"Neden ben?" diye sordum Tanrıya. Bir şey söylemedi.
Güldüm ve yıldızları izledim. Yaşamak güzeldi...

                                4/10

Kitaptan Kareler





 

Benzer Yazılar

0 yorum

Teşekkürler

Bumerang

Bumerang - Yazarkafe